«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟

  • کد خبر: ۲۰۷۱۲۳
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟
در بین برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در قزوین، مشهد نیز نمایندگانی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، این مراسم که با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد، نخستین مرتبه، یک بانوی خوشنویس از استان مرکزی در بخش شکسته‌نستعلیق به‌عنوان نفر نخست معرفی شد.

اما، در بخش ثلث، مجید داستانی، رحیم خلیلی رواله و احسان کاظمی به عناوین نخست تا سوم این رشته دست یافتند و علی سلطانی و افشین نجفی بهزاد شایسته تقدیر شدند. نفیسه تقوی و لیلا مژدگانلو نیز در بخش بانوان رشته ثلث شایسته تقدیر شده و جوایز نقدی دریافت کردند.

در بخش شکسته‌نستعلیق، زهرا عظیمی، امیر دانش مرتضی و عادل زارعی عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و طیبه اَزَندَریانی، حمیدرضا خداکرمی، میثم صدری، مجتبی رحمدار، گوهر همایی‌مقدم و ایمان وکیلی مطلق نیز شایسته تقدیر شدند. اعظم ابهرچایی و فاطمه کاظمی هم در بخش بانوان شایسته تقدیر شدند.

در بخش نستعلیق (چلیپا)، مصطفی عابدینی به رتبه برتر دست یافت و حامد فقیهی و محمدجواد اسدی گورجی نیز دوم و سوم شدند و احد صلاحی‌کیا شایسته تقدیر معرفی شد.

در سیاه‌مشق نستعلیق، حمید احمدی، هادی سیدخوانی (استاد انجمن خوشنویسان مشهد) و سیدرسول آقامی عنوان‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند. محمدمهدی فرهنگی در این بخش شایسته تقدیر اعلام شد.

برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟

در بخش قطعه نستعلیق نیز محمدجواد شکوهی‌فر، سیدعلیرضا مطلبی و سیدمرتضی جعفری اول تا سوم شدند و سید پیمان سادات‌نژاد نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

زهرا حاج‌ابراهیمی، فاطمه مقیمی (استاد انجمن خوشنویسان مشهد)، مرضیه محمدی، حکیمه پوریزدان‌پرست، شیرین محمدکرمی، معصومه بختیاری و نصیبه هادی‌پور نیز در بخش نستعلیق مورد تقدیر قرار گرفتند.

برگزیدگان هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران معرفی شدند | سهم مشهدی‌ها چه بود؟

در بخش نسخ، محمدنعیم جوادی، مجید سعید کافی و محمد پورقلی‌زاده نفرات اول تا سوم معرفی شدند و از سیدمهدی همدانی، محمد گودرزی و حمید مکانیک تقدیر به‌عمل آمد. سحر فرید و زهرا پورشیرازی نیز در بخش بانوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است که هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران تا دقایقی دیگر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، امام‌جمعه قزوین و جمعی از مسئولان در سرای سعدالسلطنه افتتاح خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->